2125

Idag var det en riktigt seg dag i skolan, gick till 4 från halv 9. men var ganska sköna lektioner så. men det blev långtråkigt. efter skolan åkte jag bara hem. Hemma gjorde jag inte mycket, och gör samma sak nu. haha ingenting. sitter bara och kollar på tv. Har kastat ihop 2 videos till 2 låtar. så nu kommer jag lägga upp dom alldeles strax här. de ända som suger är att jag ska till tandläkaren imorn klockan 07:40, och jag börjar kl 12! :o helt värdelöst att jag måste gå upp så tidigt när jag börjar 12. men sen på eftermiddagen har vi Kg-party. de är som en vanlig julavslutning. och då ska jag uppträda med mimmie och julia. vi ska spela den ena låten jag snart kommer lägga upp här!





Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback